Gerichte Google Ads Search Campagnes; dat is resultaat maken

Bereik jouw doelgroep op het juiste moment met gerichte Google ads advertenties

Bereik jouw doelgroep nóg beter!

Meer resultaat, minder kosten.

Marije en Chris FJ

Waarom is een gericht Google Ads Search Campagne slim voor jouw bedrijf?

Richt je precies op de doelgroep die je wilt bereiken

Met Google Ads Search Campagnes kun je heel gericht adverteren op Google. Zo bereik je jouw doelgroep direct, op het moment dat zij ook werkelijk op zoek zijn naar jouw producten of diensten. Een Google search campagne is dus slim om de zichtbaarheid én de kans op conversies te vergroten.

Om deze gerichte aanpak mogelijk te maken, zetten we verschillende advertentiegroepen op binnen jullie campagne. Elke groep bevat meerdere advertenties die zorgvuldig worden samengesteld op basis van slimme conversiedoelstellingen en de zoekwoorden die relevant zijn voor wat jullie willen promoten.

Klinkt ingewikkeld? Geen zorgen, wij zijn er om jullie te helpen! Of je nu wilt starten met Google ads search? Of juist hulp nodig hebt bij het optimaliseren van jullie huidige campagnes.

Eerst nog even de belangrijkste voordelen! Wat heb je er aan?

Joyce uitsnede zittend Team FJ

Wat kost een Google Ads Search campagne?

Samen halen we het maximale resultaat uit jullie campagne.

Het monitoren en bijsturen van jullie Google Search campagne doen wij al vanaf € 145,- per maand. En daarnaast heb je natuurlijk nog een budget nodig voor Google zelf.

Het optimale resultaat uit een campagne halen is niet makkelijk. Wat zijn de juiste zoekwoorden? Welke zoekwoorden schakel je uit? Past de campagne 100% bij de website pagina waar je naar verwijst?

Er zijn ontzettend veel onderdelen waarop we de campagne kunnen (bij)sturen. En dat is ook heel belangrijk, want goed bijsturen zorgt er ook voor dat de advertenties relevanter worden getoond en de kliks goedkoper worden.

Bereik jouw doelgroep nóg beter!

Meer resultaat, minder kosten.

Dit is wat onze klanten zeggen

f0377c20c6de38ff9fea718e2cc73a55
de Wereldschool
Fijn om mee samen te werken. Korte lijntjes en ze denken altijd mee!
060dfdb1589b14621200a66436f7d4f1
Maikel Vogels
F&J hebben onze eerste 'eigen website' van tandartspraktijk gemaakt. Goede adviezen, goed inlevingsvermogen wat klant mooi vindt, snelle respons en wij zijn heel trots op het eindresultaat. Ook nadien goede service voor aanpassingen. Aanrader!
3cf577199ae91e3b4b23f50d25ab7387
Jolien van der Zwaag
Ik ben tevreden met het eindresultaat van onze vernieuwde website. Er zijn korte lijntjes in de samenwerking.
cae3195cebc57e53b09b0a39a16cf5cc
Arjo van den Berg
Dynamisch bedrijf met erg persoonlijke benadering. Weten klantvraag goed helder te krijgen en om te zetten in een mooi product.
45b9f409b7833d1474f505110dc472ea
Jonathan Weessies
Inmiddels werk(en) wij/ik al een half jaar samen met F&J. Met goede resultaten, en goede service.
0ecd35e578325b6b0b0230b127424b32
Tino Kwakkel
Als groeiend glasbedrijf in de particuliere sector bied FenJ een perfect partnerschap voor onze online marketing!

Goed meedenken, ideeën, creativiteit en een luisterend oor werpt zijn vruchten af in onze commercie. Beter vindbaar op het world wide web zorgt voor meer opdrachten.

Kort geleden met Joyce Rademaker een strategie sessie gehad (aanrader voor elke ondernemer). Hieruit blijkt dat wij nog meer uit online marketing kunnen halen en zal FenJ hierbij weer een grote rol spelen voor de juiste content en know-how!

Met vriendelijke groeten,

Tino Kwakkel
Kwakkelglas Glaszetbedrijf.
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7

Heb je nog vragen over het nut van een Google search campagne?

Wellicht vind je de antwoorden hier.

Om de beste zoekwoorden te kiezen, moet je nadenken over wat jouw klanten intypen op Google als ze zoeken naar wat jij aanbiedt. Gebruik de zoekwoordplanner van Google om ideeën op te doen voor je search campagne, kijk ook naar welke woorden anderen in jouw branche gebruiken en denk ook aan specifieke zoekwoorden die precies vertellen wat je biedt. En daarna is het belangrijk om vooral goed te monitoren en bij te sturen.

Ja, dat kan zeker! Je kunt je eigen Google Ads search campagnes opzetten en beheren. Het is wel heel belangrijk dat je weet hoe Google Ads werkt en dat je jouw campagne goed in de gaten houdt om het beste eruit te halen. En dat is niet makkelijk. Er zijn zoveel onderdelen waarop je kunt sturen om een campagne rendabel te kunnen maken. Dat is ook meteen de reden waarom veel bedrijven ervoor kiezen om een specialist of bureau in te schakelen om alles uit hun campagne te halen.

Je kunt zien of je campagne succesvol is door te kijken naar hoeveel mensen klikken, hoeveel bezoekers actie ondernemen na het klikken en of de kosten niet te hoog zijn in vergelijking met wat het oplevert. Google Ads geeft je veel informatie en cijfers waarmee je kunt monitoren hoe het gaat en wat je misschien kunt verbeteren.

Sterke verhalen

tips

31 concrete marketing tips naar online groei!

Elke dag een concrete tip om je online zichtbaarheid, vindbaarheid en conversie te verbeteren…

Meer lezen

024 document

Hoe schrijf je een succesvolle blog? De checklist voor drukke ondernemers!

Een goede blog trekt niet alleen bezoekers, maar zet ze ook in beweging. Met…

Meer lezen

Joyce

Online ondernemen (met Joyce)

Meer lezen