Zijn jullie al begonnen met adverteren op Google? Maar, is jullie campagne niet rendabel (genoeg)?
Of lukt het opzetten van een succesvolle Google Ads (SEA) campagne gewoon niet goed
Gebruiken jullie de juiste zoekwoorden? Past de landingspagina (conversiepagina) wel bij de advertentie?
Met andere woorden krijgt de bezoeker wel wat hij verwacht te krijgen?
Halen jullie een optimale kwaliteitsscore en daarmee een zo laag mogelijke CPC (cost per click)?
Adverteren in Google, dus het inzetten van Google Ads, is minder makkelijk dan het lijkt.
Tenminste als je gaat voor rendement en een zo optimale mogelijke opbrengst van jullie investeringen.
Twijfel je aan de kwaliteit van jullie campagnes? Of willen jullie starten met Google Ads? Laat ons helpen.
Team F&J is specialist in het verbeteren en optimaliseren van Google Ads campagnes.
Maar uiteraard kunnen we ook meedenken in het optimaal inrichten en opzetten van nieuwe Google Ads campagnes.
Wij geloven in gerichte campagnes. Eén boodschap, één doel, per advertentie en per landingspagina.
Focus helpt om te komen tot een zo hoog mogelijke kwaliteitsscore. Én focus helpt ook om te komen tot een optimaal rendement.
Zo kunnen jullie écht oogsten
Eerlijk is eerlijk je kunt je marketing budgetten prima kwijt aan Google. En dat is ook precies wat er zal gebeuren als je zomaar aan de slag gaat met adverteren op Google. Google Ads campagnes moet je ook goed uitdenken.
Op welke vraagstukken van je klant wil je inspelen? Vraagt dat om één of meer campagnes? We zijn vaak geneigd om alles in één grote campagne te stoppen. Maar als je daar iets beter over nadenkt? Is het denk je slimmer om te adverteren op Google met de zoekwoord combinatie website bouwen of professionele website laten bouwen? Wij hebben meer aan klanten die het laatste intikken. En natuurlijk wordt daar minder vaak op gezocht, maar wel veel treffender voor ons.
Kortom, wij geloven in focus. Juist ook in jullie Google Ads campagnes. Hoe meer focus, hoe gerichter je boodschap, hoe kleiner de doelgroep die je aanspreekt, maar hoe groter de kans dat je de juiste potentiële klanten bereikt én aanspreekt. En dan is het nut van adverteren op Google ineens heel groot.
Wist je bijvoorbeeld dat de prijs voor een klik bij Google niet alleen afhankelijk is van het budget en de advertentie? Maar ook wordt bepaald door de mate waarin de landingspagina waar naar verwezen wordt aansluit op de advertentie? Hoe beter die focus, hoe beter het resultaat.
Dit soort punten leveren dan ook vaak de meeste problemen op. Jullie gaan vol goede moed aan de slag, maar lopen al snel weer vast. De advertentie en de pagina sluiten niet voldoende op elkaar aan. je weet niet goed op welke woorden of combinaties van woorden jullie moeten inzetten. Stiekem zetten jullie de campagne toch weer te breed in.
Wij kijken met jullie mee. Hoe optimaal is jullie campagne ingericht? Zo zien wij vaak in één oogopslag waar kansen ter verbetering liggen. Dit kan bijvoorbeeld het uitsluiten van zoekwoorden zijn of meer focus aanbrengen in de campagnes. Maar vaak is er ook veel winst te behalen door de landingspagina (achterliggende website pagina) te optimaliseren.
Wij zorgen ervoor dat we tot de meest optimale landingspagina of conversiepagina komen. Die we vervolgens kunnen inzetten voor jullie advertenties. Altijd gedacht vanuit jullie klant, hun online reis.
Wij streven naar een maximaal rendement van jullie advertenties en advertentiebudget. Dus naast het compleet inrichten of optimaliseren van jullie Google Ads campagne, monitoren wij ook wat de resultaten zijn. En als het nodig is, passen wij conversie optimalisaties toe in de Google Ads campagnes of op de conversie pagina’s.
En één tip. Als jullie zelf aan de slag gaan. Zet ook altijd een Google Ads branded campagne op. Die zal de andere advertentie campagnes (en hun budget) ten goede komen.
Onze SEA specialisten kijken waar jullie online kansen liggen. We adverteren gericht met zoekwoorden en zo bouwen we aan jullie naamsbekendheid.
Een gericht Google Ads campagne levert echt wat op! Je haalt specifieke bezoekers uit Google naar jullie website en juist door die focus zijn de budgetten ook beheersbaar.
Het is niet van te voren te bepalen wat gaat werken voor jullie business. Elk product, elke dienst, elke doelgroep vraagt om een andere aanpak. Wij zoeken jullie gouden ei.
Team F&J zit bovenop jullie Google Ads campagnes. We sturen bij waar nodig. Is de kwaliteitsscore hoog genoeg? Moeten we zoekwoorden uitsluiten of juist insluiten.
Team F&J is het online marketing bureau in Zwolle voor MKB en Retail bedrijven die willen groeien.
Onze missie? Dat is ons motto: “Let’s Get You Growing! Elke dag een beetje meer”. Wij gaan voor online groei van onze klant. Onze visie? Wij geloven dat elke MKB of Retail ondernemer veel meer uit online kan halen.
Onze Perfecte Klant? Bedrijven met groeiambitie. Ondernemers die aan alles voelen dat er meer uit online te halen is. Én, die zin hebben om online te knallen. Ons Team F&J helpt bij het vervullen van die ambities.
Baileystraat 9a
8013RV Zwolle
Ma – Vr 09:00 tot 17:00
Of op afspraak
Team F&J jouw online marketing bureau in Zwolle.
Op zoek naar software oplossingen? Ons broertje X6.nl heeft een hele mooie missie: Het leven van de MKB retailer zo makkelijk mogelijk maken, met slimme software