SEO

Hoe optimaliseer ik afbeeldingen voor Google?
Wist je dat… afbeeldingen ook kunnen bijdragen aan de vindbaarheid van jouw website? Klinkt gek hè? Maar het is waar! Wanneer je een afbeelding gebruikt, verrijk je de content. En daar wordt Google ook heel blij van en krijg je...
Lees verder
Review plaatsen
Tijd voor een nieuwe wasmachine! Het liefst één met een programma voor sportkleding en die niet te veel lawaai maakt tijdens het wassen. Laatst heb je er één gezien die hieraan voldoet en voor een mooie prijs. Bestellen dus maar!...
Lees verder
Wat is Google Mijn Bedrijf?
Loop ik laatst in Amsterdam om me heen te kijken en BOEM. Daar lag ik. Gestruikeld over een stoep en uiteraard met mijn gezicht vol op de tegels. Enigzins geschrokken merk ik dat een stuk van mijn tand is afgebroken....
Lees verder
Wat Is Mobile First Indexering?
Sinds 21 april 2016 is Google gaan ranken op ‘mobiele friendly’ website. Op 4 november 2016 schrijft Google dat ze aan het experimenteren zijn met de ‘Mobile First‘ ranking. Wat is Mobile First indexering? De ranking systemen van Google zijn...
Lees verder
DuckDuckGo; krijgt Google concurrentie?
DuckDuckGo klinkt als een spelletje, maar in werkelijkheid is het de snelst groeiende zoekmachine. Iedereen weet wel dat Google de meest gebruikte zoekmachine is, sterker nog, de meeste bedrijven doen er alles aan om in Google (en uiteraard ook de...
Lees verder
Alles verandert, maar niets verandert
Wat een rare/vage uitspraak hè? Ja. Dat vond ik ook. Na een intensieve werkdag zat ik in de auto opweg naar huis,stilstaand voor het zoveelste verkeerslicht. De radio stond aan, maar ik was niet heel bewust aan het luisteren. Toch...
Lees verder
Meer relevante bezoekers op jouw website
Een website zonder bezoekers heeft natuurlijk geen waarde. Maar hoe krijg je meer en vooral relevante bezoekers naar je site? Zorg in elk geval voor de PERFECT geoptimaliseerde Google pagina. Bekijk wel eerst heel kritisch welke pagina’s belangrijk zijn en...
Lees verder
Wat zijn die rare linkjes in Google Analytics?
SPAM. Wanneer je dat hoort, denk je vaak aan e-mail. Daar worden we dagelijks bestookt met SPAM berichten. Maar ook op andere plekken wordt er gespamd. Zo ook in Google Analytics. Veel organisaties maken gebruik van Google Analytics voor het...
Lees verder